Hvem kommer?

Det er mandag og en ny uke står klar; håper dere er klare for intervalltrening på onsdag!
Jeg har notert meg følgende "gamliser" Åshild, Ida, Tonje, Silje M og to nye: Kristine og Wenche. Det er plasse til mange, mange flere - meld deg på med en mail til treningscamp.


Planen for intervallene denne uken er å kjøre kun doble runder, 6 stk. Alle pausene blir like lange. Så er dere advart og forberedt :-) Husk; ingen tung middag mindre enn to timer før nå da! (det gjelder meg også ja)


Jeg savner forresten påmelding til parksprint fra Treningscampdeltakere!! Hva venter dere på? Det koster nesten ingenting, det er korte distanser, det er i kjente omgivelser, det er flotte premier...


Her er forresten løpeklærne vi får 30% fra Løplabbet på, med logo (jeg mangler den da, men den kommer etterhvert..) Jeg har testet klærne på en kort løpetur nå i kveld, og de fungerte helt utmerket! Jeg er en frysepinne, men jeg håper disse sammen med ull skal holde meg varm nok i vinter.



På tampen, en liten anbefaling! Sjekk Lailas Treningsblogg, her er noen gode styrketreningstips:-)

Kommentarer