Er du klar for ny Parksprint?

Søndag om en uke arrangeres historiens andre Parksprint i Frognerparken, bli med!!




Jeg trenger også hjelp med arrangementet fra dere Campere, har allerede fått med meg Janne og Astrid, men trenger flere da jeg ikke vil at hver må "jobbe" hver gang. Det er forresten heller ikke slik at man automatisk ikke kan delta i sprinten selv når man "jobber", de fleste oppgavene er før eller etter. (F.eks påmeldingen, pengeinnsamlingen, avkryssing av lister, holde styr på meg etc).



For dere som er på facebook fins det både events og grupper for Parksprinten, join de gjerne og ikke minst - send invitasjoner til dine venner. Jeg jobber med en premiering til den som verver flest nye til løpet!


Vi har frisk hare på startstreken denne gangen håper jeg, i hinderløper Hanne Lyngstad

Kommentarer