Husker du bootcampen vår?

I mai startet jeg opp boot camp i Frognerparken, med fokus på kjernen. Vi kjørte planker og satt i båt, kjørte dips og push ups, spensthopp og sit ups. Det var mye moro det:-) Og, så mange støle mennesker som ikke kunne løfte armene eller le dagene etter. Det var gode tider det!


Vel, nå har jeg fått en god idé (jeg renner over faktisk!) Let´s bring back the good, old days! Jeg har jo tilgang på en liten sal, 5-10 min løping fra oppmøtestedet vårt i parken. Jeg booker salen mandag kl 20, i en time. Jeg tar i mot påmeldinger på mail fra nå, maks 20 stk og minimum 10 stk for at timen kjøres. Vil du være med?




Oppmøte kl 20:00 på vårt faste oppmøtested i parken, deretter jogger vi rolig bort i samlet flokk. Trenger du mer oppvarming løper du til parken eller evt litt ekstra i parken før kl åtte. Det er viktig å være på oppmøtestedet kl åtte presis, da vi altså ikke skal trene i parken slik vi gjorde da temperaturen var noe høyere og underlaget var grønt og ikke hvitt.


Det er selvfølgelig gratis

Kommentarer