Bli med på sletta!

Sprint på Ekeberg søndag 23/10. Jeg har lovd at TC stiller med mange lag, og som vanlig lover jeg ting som andre må hjelpe meg å holde. Heldigivs har jeg mange snille Campere som kommer ilende til!!

Bildene fra ifjor er jo talende, dette er BARE gøy:













Heming og jeg var vel det eneste amatørlaget i fjor, og i år vil vi altså ha med oss mange, mange flere.  


Sånn foregår det: Laget består av to stk Campere, rent kvinnelag, mannslag eller mixlag. Bruk treningene, mail/meldinger, kommentarfeltet eller facebookveggen til å finne din lagkamerat. Det skal løpes 6 x 1 km på gressletta og gjennom buskene der oppe. Det var vått og sleipt i fjor, og jeg stiller helt klart med bedre egna sko i år! 6 etapper altså, og hver løper tar 3 - men man bytter 5 ganger underveis og løper altså annenhver. Det kan altså bli mange dårlige vekslinger, og mange kjærkomne pauser:-)

TC og SRM har sin egen interne konkurranse om flest lag, du som er medlem av TC har fått en egen mail om hvordan du melder laget på i denne konkurransen.



BLI MED!





 

Kommentarer