Tid for lys og refleks!

Det er plutselig blitt oktober, og høsten er her for fullt med masse løv på bakken og mørke kvelder. Husk derfor refleks og lys når du er ute på løpetur eller til fots/sykkel.

Jeg har kjøpt med rosa refleksvest fra Runhill (ikke fordi jeg trengte en ny, men - den gamle var sliten og moden for utskiftning..) og et lys fra Adidas, i nettbutikken til Run and Become. Landet i postkassa i dag, og nå lurer jeg på om du kan fortelle meg hva den dingsen på vesten er? 


Ser ut som man skal trykke på den, det er et batteri inni der, men ingenting skjer når jeg trykker.  Om du kan hjelpe får du kanskje en overraskelsespremie når du kommer i parken neste gang:-)

 
Ses i parken på onsdag, ta gjerne med hodelykt!

Kommentarer

  1. Du mener vel Ronhill? Hadde en slik og tror du har et lys med defekt batteri. Det er i alle fall en lomme til LED-lys, men mulig det er ekstrautstyr (men virker ikke slik hvis det er batteri der). Det er ikke en liten batteribeskyttelseslapp du må ta ut da??

    SvarSlett
  2. Det er ronhill ja:) (går litt fort i svingene her..)

    og heldigvis har jeg en mann i huset som brukte ca et tiendels sekund på å se hva problemet var. haha, måtte ta av en sånn beskyttelseslapp.

    *går av med pensjon snart*

    SvarSlett
  3. Bra du/mannen fant ut av det. Jeg skjønner aldri opp ned på sånne ting. Er ikke lenge siden jeg oppdaget en liten lomme til ipod på en løpetights jeg har hatt i snart et halvt år. Til mitt forsvar var denne lomma på innsida av tightsen! Skulle jeg liksom huske å sjekke der?

    SvarSlett
  4. Sånne lommer og ledningshull for hodetelefoner er jo overalt på dagens løpetøy! Det er snart så teknisk at tøyet kommer med bruksanvisning på minst tjue språk:-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar