Hvitt igjen!

Noen trodde våren kom i februar, de tok feil. 

I går kom det et "lite", hvitt lass med snø over Oslo og parken var igjen kledd i hvitt. Det ble tunge forhold for løping, men hey; det som ikke knekker deg - vel, det gjør deg jo bare sterkere! Ikke sant?

Selv sleit jeg tungt i dag, kroppen er ennå temmelig rusten etter den runden med influensa og underlaget sugde krefter ut av beina. I tillegg fikk jeg plutselig problemer med setemusklene og begge beina liksom sviktet da jeg var på det sjuende bakkedraget. Etter litt tøy og bøy kom jeg imidlertid igang igjen, og fikk gjennomført de 10 bakkene. Hjem kom jeg meg også. Puh!

De som sleit seg opp bakkene i parken i går kveld var: Andreas F, Carina, Christopher, Eli, Halvor, Lise Marit, Mari, Marianne F, Marit, Siri og Synne D.
 
Mari fikk premie for 5 av 5 februartreninger; Ringer Drink som hun skal skåle i etter årets HEL Travern;-) Og Carina fikk sett med shorts og skjorte fra Adidas for lang og tro vintertjeneste, dette skal hun teste ut så snart vinteren slipper taket! Lise Marit og Marianne fikk med seg CEP strømper hjem fra parken, følg med her for omtaler! 

På søndag er det Parksprint, og lørdag muligens rolig langtur hvis interesse! Meld deg:-) Og på mandag kveld kjører Christopher intervalltreninga igang igjen på Bislett. Mange gode muligheter for å løpe i godt selskap altså! Snart er det sesongstart også....





Kommentarer

  1. Lang og tro vintertjeneste -he he. Ja det skulle bare mangle så gøy som det er med treningscamp!
    Tusen takk for nytt treningstøy.

    Carina

    SvarSlett
  2. HEL traver du liksom:-) Tusen takk for Ringer! Og for herlig slitetrening i går.

    SvarSlett
  3. Grei måte å teste om dere leser bloggen jenter:-)

    Og Mari, jeg er helt sikker på at du sa Heltravern. Og, nå er det dessuten skrevet. Opplest og vedtatt. Jeg lover å heie på deg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar